صفحه-لمسی-گوشی
صفحه لمسی گوشی با ترکیب نقره و گرافن
۴ آبان , ۱۳۹۶
مایکروسافت
مایکروسافت در حال کار بر روی دیوایس جدید خود…
۵ آبان , ۱۳۹۶
معرفی آنتی ‌ویروس‌‌های خوب برای اندروید
آنتی-ویروس-های-آندروید

آنتی-ویروس-های-آندروید

با یک جست‌وجوی سریع به آسانی انواع و اقسام آنتی‌ویروس‌ها را برای اندروید پیدا می‌کنید، اما بسیاری از این نرم‌افزارها با قدرت پایین مبارزه با بدافزارها تنها منابع سیستم‌تان را تلف می‌کند و درصدی‌شان هم آنتی‌ویروس‌نماهایی هستند که باید گفت ضررشان بیشتر از نفعشان است! 

در این میان، تعداد معدودی آنتی‌ویروس ساخت شرکت‌های مشهور امنیتی هستند که نصبشان روی گوشی واقعا برای کاربران مفید خواهد بود. شرکت آواست که از غول‌های آنتی‌ویروس است،

Avast Mobile Security را برای اندروید عرضه کرده که امکان تشخیص و حذف درصد بالایی از بدافزارها را دارد. این نرم‌افزار امکاناتی چون بلاک‌کننده‌ تماس، فایروال و حتی قابلیت قفل گوشی از راه دور را نیز در نسخه‌ رایگانش (با تبلیغات) ارائه می‌کند.

شرکت‌های معروف بیت‌دیفندر، کسپرسکی، نورتون و مک‌آفی هم آنتی‌ویروس‌های خود را با دقت تشخیص بالا برای اندروید دارند. هر کدام از این نرم‌افزارها علاوه بر تشخیص و حذف بدافزارها، قابلیت‌هایی چون چک دقیق اپ‌ها برای نشت اطلاعات (مک‌آفی)، قفل از راه دور گوشی توسط پیامک یا با بیرون آمدن سیمکارت (نورتون)، بلاک تماس‌ها، پیام‌ها و حتی سایت‌های مشکوک را نیز ارائه می‌کنند. آنتی‌ویروس AhnLab V3 Mobile Security نرم‌افزار قدرتمند دیگری است که توسط شرکت کره‌ای AhnLab تولید شده و توسعه می‌یابد. 

این آنتی‌ویروس شاید به شهرت موارد دیگر نباشد، اما با قدرت تشخیص 6/99 درصد در AV-Test و امکانات فراوانی از جمله پاک کردن تاریخچه‌ مرورگر، اخطار ضدسرقت و قفل از راه دور، یکی از گزینه‌های خوب برای مبارزه با بدافزارهاست. نکته‌ مثبت دیگر AhnLab V3 مصرف پایین منابع سیستمی است که آن را برای استفاده روی گوشی‌های قدیمی بسیار مناسب کرده است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *