ساختار درونی ماه چگونه است؟
۱ خرداد , ۱۴۰۲
مقاله اساتید ایرانی با موضوع مکانیسم مولکولی اثر فلز روی در درمان ویروس کرونا در نشریه روسی منتشر شد
۲۳ خرداد , ۱۴۰۲
جدول زمانی برگزاری کنکور سراسری سال ۱۴۰۲(کنکور مرحله دوم)

زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲ریاضی – نوبت دوم

صبح چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲

زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲ انسانی – نوبت دوم

صبح چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲

زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲هنر – نوبت دوم

 

 

عصر چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ 

 

زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲تجربی – نوبت دوم

صبح پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲

زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۲ زبان – نوبت دوم

عصر پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲

۱- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار الزامی است.

۲- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوط‌، لازم است اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته‌ باشد.

تذکر بسیار مهم: همراه داشتن هرگونه وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه حافظه‌دار (از قبیل پیجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوری، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و …)، در جلسه آزمون حتی درحالت خاموش، علاوه بر اینکه موجب محرومیت از گزینش در آزمون می‌شود، به عنوان تقلب و تخلف نیز تلقی شده و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «و» آمده است، رفتار خواهد شد.

۳- برای‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبان‌ متقاضی شرکت در آزمون گروههای‌ آزمایشی‌ علوم‌ ریاضی‌ و فنی‌، علوم‌ انسانی، علوم‌ تجربی و زبانهای خارجی‌ که علاقه‌مندی‌ خود را برای‌ شرکت‌ در آزمون‌ گروه‌ آزمایشی‌ هنر با گذاشتن‌ علامت‌ در ردیف‌ ۳۹ تقاضانامه‌ اعلام‌ داشته‌اند، کارت‌ شرکت در آزمون‌ گروه هنر نیز جداگانه‌ صادر گردیده‌ است‌. این‌ دسته ‌از داوطلبان‌ لازم‌ است‌ پرینت کارت‌ شرکت در آزمون گروه‌ هنر را نیز علاوه‌ بر پرینت کارت‌ شرکت در آزمون ‌گروه آزمایشی‌ مربوط‌ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت ‌دارند. به عبارت دیگر برای‌ این‌ قبیل‌ داوطلبان‌ دو کارت‌ شرکت در آزمون‌ صادر شده‌ است‌ که‌ لازم‌ است‌ پرینت هر دو کارت‌ شرکت در آزمون را از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ‌دریافت‌ نمایند.

منابع : سازمان سنجش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *