کسب رتبه ۸۲۳ کشوری در آزمون های گزینه دو
۲۸ دی , ۱۳۹۹
چگالش بوز-اینشتین: حالت پنجم ماده چیست؟
۲۷ فروردین , ۱۴۰۰
آیا کنکور ۱۴۰۰ به تعویق می‌افتد؟

سخنگوی سازمان سنجش گفت: تعویق آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و کنکور سراسری بر عهده ستاد ملی است.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری کنکور۱۴۰۰ گفت: وقتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوز می‌دهد که این آزمون برگزار شود، سازمان نمی‌تواند آزمون را برگزار نکند، بلکه باید تمام اقدامات را برای برگزاری این آزمون انجام دهد.

سخنگوی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: سازمان سنجش یک نهاد مجری است و براساس نظرات مراجع تصمیم گیر ملزم به اجرای وظایفی است که برای آن تعیین می‌شود. زرین آمیزی مطرح کرد: تنها نهادی که می‌تواند در خصوص برگزار شدن یا نشدن آزمون‌های مختلف یا انجام هر فعالیت دیگری توسط سازمان سنجش یا سایر نهاد‌های دولتی و خصوصی تصمیم گیری کند، ستاد ملی مبارزه با کروناست و سازمان‌های مجری از جمله سازمان سنجش نمی‌توانند با نظرات این مرجع مخالفت کنند.

زرین آمیزی گفت: تا این لحظه قرار است که آزمون‌های سراسری سال ۱۴۰۰ در فاصله زمانی ۹ تا ۱۲ تیر برگزار شود، اما متاسفانه وضعیت همه گیری کرونا حتی برای یک هفته بعد نیز قابل پیش بینی نیست و امکان دارد تاریخ برگزاری این آزمون‌ها هم تغییر کند.

سخنگوی سازمان سنجش بیان کرد: البته ما امیدواریم که شیوع کرونا کنترل شود تا امکان انجام فعالیت‌های جاری در کشورمان از جمله برگزاری آزمون‌های سازمان سنجش وجود داشته باشد؛ چون برگزار شدن یا نشدن یک آزمون در شرایط همه گیری این بیماری در هر دو صورت تبعات مختلفی خواهد داشت.

آیا کنکور ارشد ۱۴۰۰ به تعویق می‌افتد؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *