امکان مقایسه تلفن های هوشمند به موتور جستجوی گوگل اضافه شد
امکان مقایسه تلفن هوشمندبه موتور جستجوی گوگل اضافه شد
۱۷ آبان , ۱۳۹۶
روش های خوشمزه برای تقویت سیستم ایمنی
روش‌هایی خوشمزه برای تقویت سیستم ایمنی بدن!
۲۱ آبان , ۱۳۹۶
همکاری سامسونگ با ارتش امریکا برای توسعه فناوری
همکاری سامسونگ با ارتش امریکا برای توسعه فناوری

همکاری سامسونگ با ارتش امریکا برای توسعه فناوری

شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد به منظور توسعه فناوری شبکه ۵G با ارتش آمریکا همکاری کند.

ه گزارش سیتنا به نقل از وب سایت defense systems، به گفته مدیران رسمی شرکت سامسونگ این غول تکنولوژی تصمیم گرفته است به منظور پیشبُرد و توسعه فناوری شبکه بی سیم ۵G با ارتش آمریکا همکاری های خود را آغاز کند.

این شبکه بی سیم با هدف افزایش سرعت و اتصال و همچنین مسیر مستقیم و اساساً خط راست (Line-of-sight) موج رادیویی بین آنتن‌های فرستنده و گیرنده) طراحی شده است.

تری هالوورسن - مدیر پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات گوشی همراه و مدیر بازرگانی الکترونیکی سامسونگ الکترونیکس- اعلام کرده است از آنجا که این فناوری شبکه جدید بر مبنای فاکتورهای تجاری موجود توسعه می یابد، به طور قطع ارزان خواهد بود.

تری هالوورسن در گذشته مدیر فناوری اطلاعات وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا بوده است.

وی همچنین خاطر نشان کرده است که این شبکه جدید ۵G علاوه بر سریع و ارزان قیمت بودن، از ضریب ایمنی بالاتری هم برخوردار است. بعنوان مثال، زمانی که صحبت از پهنای باند وسیع در میان باشد، کاربران قادر خواهند بود از سطوح بالایی از امکان رمزگذاری بدون آسیب دیدن سرعت اتصال اینترنت برخوردار و بهره مند شوند.

وی همچنین اظهار کرده است که به ‌منظور گسترش اتصال Line-of-sight، می‌توان آنتن‌ را بر روی هواپیماهای بدون سرنشین نصب کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *